O semináři
Online webinár je určený pre majiteľov firiem, účtovníkov, CFO, ekonómov aj digitalizačných nadšencov. Ukážeme, ako vďaka AI a automatizácii ušetriť čas, znížiť náklady a odbúrať manuálnu prácu. Ivan Bošela z Fitek s.r.o. predstaví konkrétne príklady z praxe.
Seminář se bude konat on-line přes aplikaci Teams. Instrukce k připojení obdrží účastníci do emailu.
Předpokládaný časový plán
Co se na kurzu naučím?
- Ako môže FitekAI znížiť až 80 % manuálnej práce pri spracovaní faktúr a bločkov
- Ako na základe historických dát navrhnúť automatizované schvaľovanie a účtovanie
- Ako sa mení rola účtovníka v dobe AI – z operátora na odborníka a poradcu
- Konkrétne výsledky, úspory nákladov, časové benefity a praktické ukážky
Přednáší

Po absolvování Ekonomické univerzity v Bratislavě v roce 2002 jsem téměř rok pracoval v auditorské společnosti JPA Conseil v Paříži, dva roky v KPMG Slovensko a poté 17 let v auditorské společnosti ACCEPT AUDIT & CONSULTING jako jeden ze statutárních zástupců a regionální ředitel pro západné Slovensko. Jako auditor, expert na IFRS a daňový poradce jsem pomohl stovkám společností ověřit správnost jejich výkaznictví a finančních procesů.
Od ledna 2022 jsem generálním ředitelem společnosti Fitek s.r.o. (dříve Unifiedpost s.r.o.), dceřiné společnosti mezinárodní skupiny Fitek Group, která se specializuje na digitalizaci a automatizaci finančních procesů. Kombinací OCR, AI a ověřování dat operátory garantujeme přesnost extrahovaných dat na bezkonkurenční úrovni 99,5 %.
Nejnovější inovací je náš vlastní uzavřený model umělé inteligence FitekAI, který na základě historických dat navrhuje schvalovací procesy a předběžné účetnictví, včetně analytických účtů, nákladových středisek, kódů rozpočtové klasifikace a dalších „dimenzí“. Data jsou poté automaticky importována do jakéhokoli účetního nebo ekonomického softwaru. Můžeme manažerům a účetním ušetřit více než 80 % manuálních úkolů spojených se zpracováním faktur a pokladních dokladů.